Achiziții

22.05.2024 – „Inchiriere spatii in incinta cladirii Formenerg S.A., cu suprafata de 38.8 m ², lotul 3  ”, Cod CPV; 70310000-7 (Servicii de inchiriere sau de vanzari imobile).

anunt
metodologie
formulare
clarificari
atribuire

30.01.2024 – „Servicii de audit pentru situatiile financiare ale anilor 2023, 2024 si 2025 intocmite de Formenerg – S.A.”

anunt
caiet de sarcini
formulare
atribuire

04.01.2024 – „Inchiriere spatiu  in incinta cladirii Formenerg S.A., cu suprafata de. 16,8 m², lotul 1, Cod CPV; 70310000-7 (Servicii de inchiriere sau de vanzari imobile)”

anunt
metodologie
formulare
anexa nr. 1
anulare

21.11.2023 – „Inchiriere spatiu  in incinta cladirii Formenerg S.A., cu suprafata de. 16,8 m², lotul 1, Cod CPV; 70310000-7 (Servicii de inchiriere sau de vanzari imobile)”

anunt
metodologie
formulare
anexa nr. 1
anunt de anulare

19.10.2023 – “Lucrări de reparaţii faţada clădirii – zona superioară”

anunt publicitar
caietul de sarcini
formulare
anunt de atribuire

22.09.2023 – “Furnizare centrala termica (inclusiv proiectare si montaj), in spatiul din Craiova, str. Calea Severinului nr. 105, et. 2, proprietatea Formenerg – S.A.”

anunt publicitar
caietul de sarcini
anunt de atribuire

29.11.2022 – “Inchiriere spatii  in incinta cladirii Formenerg S.A., cu suprafata de 318 m² ”

anunt de participare
metodologia
anexa nr. 1
anexa nr. 2
clarificare
anunt de atribuire

04.04.2022 – „Inchirierea spaţiului FORMENERG S.A. din B-dul Gheorghe Şincai, nr. 3,  sector 4, Bucureşti, suprafaţa utilă=91 m² (conform anexei nr. 1), cu destinatia  sala sport”,  Cod CPV; 70310000-7 (Servicii de inchiriere sau de vanzari imobile).

anunt de participare
metodologia
anexa nr. 1
anulare

01.03.2022 – Achizitie lenjerie hotel

anunt de participare
anunt de atribuire

07.02.2022 – „Inchirierea spaţiului FORMENERG S.A. din B-dul Gheorghe Şincai, nr. 3,  sector 4, Bucureşti, suprafaţa utilă=91 m² (conform anexei nr. 1), cu destinatia  sala sport”,  Cod CPV; 70310000-7 (Servicii de inchiriere sau de vanzari imobile)

anunt de participare
metodologia
anexa nr. 1
anulare

18.01.2022 – Achizitionarea de echipamente IT- LAPTOP si PACHETE/SISTEME SOFTWARE – in cadrul proiectului : “Energie vie pentru tineri NEETS”,Cod SMIS: 150591

anunt de participare
documentatie
clarificare
anunt de atribuire

18.01.2022 – Achizitionarea de materiale consumabile – Hartie A4, Dosare plastic, Bibliorafturi, Separatoare si file de protectie –in cadrul proiectului : “Energie vie pentru tineri NEETS”,Cod SMIS: 150591

anunt de participare
documentatie
clarificare
anunt de atribuire

16.11.2021 – „Inchirierea spaţiului FORMENERG S.A. din B-dul Gheorghe Şincai, nr. 3,  sector 4, Bucureşti, suprafaţa utilă=91 m² (conform anexei nr. 1), cu destinatia  sala sport”,  Cod CPV; 70310000-7 (Servicii de inchiriere sau de vanzari imobile)

anunt de participare
metodologia
anexa nr. 1
anulare

08.10.2021 – „Inchirierea spaţiului FORMENERG S.A. din B-dul Gheorghe Şincai, nr. 3,  sector 4, Bucureşti, suprafaţa utilă=91 m² (conform anexei nr. 1), cu destinatia  sala sport”,  Cod CPV; 70310000-7 (Servicii de inchiriere sau de vanzari imobile)

anunt de participare
metodologia
anexa nr. 1
anulare

07.10.2021 – «Inchirierea spaţiului FORMENERG S.A. din B-dul Gheorghe Şincai, nr. 3, parter, sector 4, Bucureşti, suprafaţa utilă=275 m² (conform anexelor nr. 1 si 2), pentru prestarea de servicii de alimentaţie publică – bufet, restaurant»  Cod CAEN Rev 2;  5610 Restaurante

anunt de participare
metodologia
anexa nr. 1
anexa nr. 2
anunt de atribuire

11.08.2021 – Servicii de evaluare a spatiului in vederea inchirierii

invitatie de participare
anexa nr. 1
anexa nr. 2
anunt de atribuire

21.05.2021 – Servicii de spalare a lenjeriei (lenjerie de pat, fete de perna, cearceafuri, prosoape, etc.)

invitatie de participare
caiet de sarcini 
contract servicii – model
formulare
anulare

07.05.2021 – Servicii intretinere aer conditionat

invitatie de participare 
anunt de atribuire

07.05.2021 – Servicii de dezinsectie si deratizare

invitatie de participare
anunt de atribuire

05.04.2021 – Furnizare cartuşe toner şi consumabile pentru copiatoarele, imprimantele, multifunctionalele şi fax-urile din cadrul Formenerg SA”, Cod CPV; 30125100-2  (cartuşe de toner)

invitatie de participare
fisa de date, caiet de sarcini, contract furnizare – model
formulare
clarificare nr. 1   
clarificare nr. 2   
clarificare nr. 3    
anunt de atribuire

22.03.2021 – Furnizare cartuşe toner şi consumabile pentru copiatoarele, imprimantele, multifunctionalele şi fax-urile din cadrul Formenerg SA”, Cod CPV; 30125100-2  (cartuşe de toner)

anunt 
caiet de sarcini
formulare
anulare

22.03.2021 – Furnizarea de hârtie A4, la sediul FORMENERG S.A.”,  Cod CPV; 30197643-5  (hârtie pentru fotocopiatoare)

anunt 
caiet de sarcini
formulare
anunt de atribuire

20.01.2021 – Achiziție de servicii privind „Servicii de audit  pentru situaţiile financiare ale anilor 2020, 2021 și 2022 întocmite de FORMENERG -S.A.” Cod CPV; 79212100-4 (Servicii de auditare financiara)

anunt 
caiet de sarcini
formulare
model contract de servicii
anunt de atribuire

30.06.2020 – «Servicii de cazare la hotel»  (Cod CPV 55110000-4)

anunt 
caiet de sarcini
formulare
anulare

05.05.2020 – «Inchirierea spaţiului FORMENERG S.A. din B-dul Gheorghe Şincai, nr. 3, parter, sector 4, Bucureşti, suprafaţa utilă=275 m² (conform anexelor nr. 1 si 2), pentru prestarea de servicii de alimentaţie publică – bufet, restaurant»  Cod CAEN Rev 2;  5610 Restaurante

anunt 
metodologie
anexa nr. 1
anexa nr. 2
erata anunt de participare
anunt de atribuire

05.02.2020 – Achizitie; ID126; Materiale consumabile: tonere destinate activitatii de formare profesionala. ID156; Materiale consumabile: tonere destinate activitatii de anteprenoriat”
Programul Operational Capital Uman (POCU) 2014-2020
Titlu proiect: „HOPE – Interventie comunitara integrata in Comuna Vaideeni”
Cod proiect: POCU/138/4/1/115258.
Beneficiar: FORMENERG S.A.

anunt 
documente
clarificare nr. 1
anunt de atribuire

04.09.2019 – „Achizitie materiale de practica” 
Programul Operational Capital Uman (POCU) 2014-2020 
Titlu proiect: „HOPE – Interventie comunitara integrata in Comuna Vaideeni” 
Cod proiect: POCU/138/4/1/115258. 
Beneficiar: FORMENERG S.A.
anunt materiale practica
caiet de sarcini materiale de practica
nota justificativa materiale de practica
referat de necesitate
caiet de sarcini materiale de practica (doc)
anunt de atribuire

30.08.2019 – „Achizitie materiale de practica” 
Programul Operational Capital Uman (POCU) 2014-2020 
Titlu proiect: „HOPE – Interventie comunitara integrata in Comuna Vaideeni” 
Cod proiect: POCU/138/4/1/115258. 
Beneficiar: FORMENERG S.A.
anunt materiale practica
caiet de sarcini materiale de practica
nota justificativa materiale de practica
referat de necesitate
caiet de sarcini materiale de practica (doc)
anunt de anulare

23.07.2019 – „Vanzare mijloace fixe”
anunt de vanzare
anexa nr. 1
caiet de sarcini
formulare
anulare

16.07.2019 – „Vanzare mijloace fixe”
anunt de vanzare
anexa nr. 1
caiet de sarcini
formulare
anulare

09.07.2019 – „Vanzare mijloace fixe”
anunt de vanzare
anexa nr. 1
caiet de sarcini
formulare
anulare

01.07.2019 – „Intocmire studiu de prefezabilitate – Transformarea Hostelului Formenerg in hotel de 3 stele”
invitatie de participare
planuri cladire
caiet de sarcini
clarificare nr. 1
formulare
anulare

10.05.2019 – „Inchiriere spatii cu destinatia birouri, in incinta cladirii Formenerg S.A., suprafata 449,75 m2”
anunt de participare
Metodologia de inchiriere (fisa de date, caiet de sarcini, formulare, contract inchiriere – draft)
Anexa nr. 1
Anexa nr. 2
anunt de atribuire

28.02.2019 – „Servicii de recepţie pentru hostel, de curăţenie şi exploatare a centralei termice, în cadrul FORMENERG S.A. „
anunt de participare
documente de atribuire (fisa de date, caiet de sarcini, formulare, contract de servicii – model)
cod etic receptioner
planuri cladire
referat de necesitate
anunt de atribuire

12.02.2019 – „Servicii de recepţie pentru hostel, de curăţenie şi exploatare a centralei termice, în cadrul FORMENERG S.A. „
anunt de participare
documente de atribuire (fisa de date, caiet de sarcini, formulare, contract de servicii – model)
referat de necesitate
anunt de anulare

10.01.2019 – „Inchiriere spatii cu destinatia birouri, in incinta cladirii Formenerg S.A., suprafata 378.64 m² ”, Cod CPV; 70310000-7 (Servicii de inchiriere sau de vanzari imobile)”
anunt de participare
Metodologia de inchiriere (fisa de date, caiet de sarcini, formulare, contract inchiriere-draft)
anunt de anulare

30.08.2019 – „Achizitie materiale practica” 

Cod proiect: POCU/138/4/1/115258. 
Beneficiar: FORMENERG S.A. 
anunt publicitar
caiet de sarcini
nota justificativa

anunt publicitar
caiet de sarcini

27.06.2018 – „Servicii de catering pentru participantii la cursurile de calificare – nivel 1 (8.400 portii), Servicii de catering pentru participantii la cursurile de calificare – nivel 2 (20.160 portii), Servicii de catering pentru participantii la training-urile de antreprenoriat (1.176 portii) si Servicii de catering pentru participantii la training-urile de instrumente informatice (1.176 portii), in conformitate cu cerintele minimale impuse prin Caietul de sarcini nr. 1763/04.06.2018.” 
Programul Operational Capital Uman (POCU) 2014-2020 
Titlu proiect: „HOPE – Interventie comunitara integrata in Comuna Vaideeni” 
Cod proiect: POCU/138/4/1/115258. 
Beneficiar: FORMENERG S.A. 
documentatie – anunt publicitar, fisa de date, caiet de sarcini, formulare, contract de servicii (model)
clarificare 1
anunt de atribuire

13.06.2018 – “Servicii de spalare de spalare a lenjeriei (lenjerie de pat, cearceafuri, fete de perna, prosoape, etc.) din hostel”,Cod CPV; 98310000-9 (Servicii de spalatorie si curatatorie uscata) 
documentatie
anunt de atribuire

07.06.2018 – „Servicii de catering pentru participantii la cursurile de calificare – nivel 1 (8.400 portii), Servicii de catering pentru participantii la cursurile de calificare – nivel 2 (20.160 portii), Servicii de catering pentru participantii la training-urile de antreprenoriat (1.176 portii) si Servicii de catering pentru participantii la training-urile de instrumente informatice (1.176 portii), in conformitate cu cerintele minimale impuse prin Caietul de sarcini nr. 1763/04.06.2018.” 
Programul Operational Capital Uman (POCU) 2014-2020 
Titlu proiect: „HOPE – Interventie comunitara integrata in Comuna Vaideeni” 
Cod proiect: POCU/138/4/1/115258. 
Beneficiar: FORMENERG S.A. 
documentatie
anulare

31.01.2018 – „Servicii de inchiriere spatii Alexandria, Calarasi, Giurgiu, Pitesti, Ploiesti, Slobozia, Targoviste” 
Programul Operational Capital Uman (POCU) 2014-2020 
Titlu proiect: „BE SMART! Vino la START!” 
Cod SMIS: 106793 
Beneficiar: FORMENERG S.A. 
documentatie
anulare

23.01.2018 – „Servicii de organizare evenimente de tip Campanii de informare/publicitate proiect si constientizare cu privire la egalitatea de sanse pentru combaterea discriminarii, stereotipurilor de gen si egalitate in antreprenoriat” 
Programul Operational Capital Uman (POCU) 2014-2020 
Titlu proiect: „BE SMART! Vino la START!” 
Cod SMIS: 106793 
Beneficiar:
FORMENERG S.A. 
anunt de participare
formulare
specificatii tehnice
raspuns solicitare de clarificari 1

 

20.09.2017 – „Servicii de audit pentru situatiile financiare ale anului 2017, 2018 si 2019 intocmite de FORMENERG S.A.” 
anunt de participare
documentatie
anunt de atribuire

12.09.2017 – “Servicii de recepţie pentru hostel, de curăţenie şi exploatare a centralei termice, în cadrul FORMENERG S.A.”, Cod CPV; 90910000-9 (Servicii de curăţenie) 
anunt de participare
cod etic receptioner
documentatie
planuri cladire
anunt de atribuire

11.09.2017 – „Furnizare sistem de detectare şi semnalizare a incendiilor, in cadrul FORMENERG -S.A.”, Cod CPV; 31625100-4 (Sisteme de detectare a incendiilor) 
anunt de participare 
documentatie 
planuri cladire 
clarificare1 
clarificare2 
clarificare3 
clarificare4
anunt de atribuire

11.07.2017 – „Furnizare sistem de detectare şi semnalizare a incendiilor, in cadrul FORMENERG -S.A.”, Cod CPV; 31625100-4 (Sisteme de detectare a incendiilor) 
anunt de participare 
fisa de date, caietul de sarcini, formulare si contractul 
planuri cladire 
formulare 
clarificare 1 
clarificare 2 
clarificare 3
clarificare 4 
anunt anulare

11.07.2017 – “Servicii de recepţie pentru hostel, de curăţenie şi exploatare a centralei termice, în cadrul FORMENERG S.A.”, Cod CPV; 90910000-9 (Servicii de curăţenie) 
anunt de participare
cod etic receptioner
fisa de date, caietul de sarcini, formulare si contractul
planuri cladire
anunt anulare

26.05.2017 – “Servicii de recepţie pentru hostel, de curăţenie şi exploatare a centralei termice, în cadrul FORMENERG S.A.”, Cod CPV; 90910000-9 (Servicii de curăţenie) 
anunt de participare
cod etic receptioner
fisa de date, caietul de sarcini, formulare si contractul
planuri cladire
anunt anulare

05.05.2017 – “Servicii de recepţie pentru hostel, de curăţenie şi exploatare a centralei termice, în cadrul FORMENERG S.A.”, Cod CPV; 90910000-9 (Servicii de curăţenie) 
anunt de participare
cod etic receptioner
fisa de date, caietul de sarcini, formulare si contractul
planuri cladire
anunt de anulare

21.04.2017 – “Servicii de recepţie pentru hostel, de curăţenie şi exploatare a centralei termice, în cadrul FORMENERG S.A.”, Cod CPV; 90910000-9 (Servicii de curăţenie) 
anunt de participare
cod etic receptioner
fisa de date, caietul de sarcini, formulare si contractul
planuri cladire
anunt de anulare

Achizitii mai vechi (click)

 

07.12.2016 – „Servicii de consultanta, asistenta si reprezentare juridica pentru deschiderea procedurii insolventa debitor”
invitatie de participare
anunt de atribuire

29.11.2016 – „Servicii juridice (achizitionarea serviciului de consultanta, asistenta si reprezentare juridica pentru deschiderea procedurii insolventa debitor)
invitatie de participare
adresa de anulare

22.11.2016 – „Mocheta pentru camerele de hostel”
invitatie de participare
anunt de atribuire

21.11.2016 – „Servicii juridice (achizitionarea serviciului de consultanta, asistenta si reprezentare juridica pentru deschiderea procedurii insolventa debitor)
invitatie de participare
adresa de anulare

16.03.2016 – „Servicii de recepţie pentru hostel, de curăţenie şi exploatare a centralei termice, în cadrul S.C. FORMENERG S.A.”, Cod CPV; 90910000-9 (Servicii de curăţenie)
invitatie de participare
documentatie
clarificare nr. 1
clarificare nr. 2
Anunt de atribuire

 

18.11.2015 – «Inchirierea spaţiului FORMENERG S.A. din B-dul Gheorghe Şincai, nr. 3, parter, sector 4, Bucureşti, suprafaţa utilă=275 m² (conform anexelor nr. 1 si 2), pentru prestarea de servicii de alimentaţie publică – bufet, restaurant» Cod CAEN Rev 2; 5610 – Restaurante
invitatie de participare
documentatie
anexa 1
anexa 2
anunt de atribuire

30.04.2015 – «Inchirierea spaţiului FORMENERG S.A. din B-dul Gheorghe Şincai, nr. 3, parter, sector 4, Bucureşti, suprafaţa utilă=275 m² (conform anexelor nr. 1 si 2), pentru prestarea de servicii de alimentaţie publică – bufet, restaurant» Cod CAEN Rev 2; 5610 – Restaurante
invitatie de participare
documentatie
anunt de atribuire

08.04.2015 – «Inchirierea spaţiului FORMENERG S.A. din B-dul Gheorghe Şincai, nr. 3, parter, sector 4, Bucureşti, suprafaţa utilă=275 m² (conform anexelor nr. 1 si 2), pentru prestarea de servicii de alimentaţie publică – bufet, restaurant» Cod CAEN Rev 2; 5610 – Restaurante
invitatie de participare
documentatie
anulare

24.03.2015 – «Inchirierea spaţiului FORMENERG S.A. din B-dul Gheorghe Şincai, nr. 3, parter, sector 4, Bucureşti, suprafaţa utilă=275 m² (conform anexelor nr. 1 si 2), pentru prestarea de servicii de alimentaţie publică – bufet, restaurant» Cod CAEN Rev 2; 5610 – Restaurante
invitatie de participare
documentatie
anulare